เรียนรู้ของเครื่อง
คำอธิบาย
ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง
คน
ผลงานตีพิมพ์
- ● Adaptive Call Center Workforce Management With Deep Neural Network and Reinforcement Learning; Kumwilaisak W., Phikulngoen S., Piriyataravet J., et al.; 2022; บทความในวารสาร
- ● An approach to supervised learning: Dynamic multi-hyperplane partitioning; Pattanateepapon A., Suwansantisuk W., Kumhom P.; 2020; บทความในวารสาร
- ● An Empirical Study on the Effectiveness of Bi-LSTM-Based Industry Rotation Strategies in Thai Equity Portfolios; Thanason Eiamyingsakul, Sansiri Tarnpradab, and Unchalisa Taetragool; 2023; Conference proceedings article
- ● An Evaluation of Transfer Learning With CheXNet on Lung Opacity Detection in COVID-19 and Pneumonia Chest Radiographs; Liu, Andy Wei; Chan, Jonathan H.;; 2021; Conference proceedings article
- ● Anomaly Detection in Large-Scale Monitoring Systems using a Language Model; Supasate Vorathammathorn, Nopphakorn Subsa-ard, Tawan Thaepprasit, et al.; 2025; Conference proceedings article