Fame bias in editorial choice: Yes or No?

บทความในวารสาร


ผู้เขียน/บรรณาธิการ


กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์

ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง


รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์

รายชื่อผู้แต่งMahian O., Rashidi M.M., Lorenzini G., Wongwises S.

ผู้เผยแพร่Springer

ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.)2015

วารสารScientometrics: An International Journal for all Quantitative Aspects of the Science of Science, Communication in Science and Science Policy (0138-9130)

Volume number105

Issue number3

หน้าแรก2253

หน้าสุดท้าย2254

จำนวนหน้า2

นอก0138-9130

eISSN1588-2861

URLhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84947104881&doi=10.1007%2fs11192-015-1636-0&partnerID=40&md5=6db1d6bc0352c8684fecc5def2cd5917

ภาษาEnglish-Great Britain (EN-GB)


ดูในเว็บของวิทยาศาสตร์ | ดูบนเว็บไซต์ของสำนักพิมพ์ | บทความในเว็บของวิทยาศาสตร์


บทคัดย่อ

Recently, Scientometrics has published a paper titled “Is there bias in editorial choice? Yes” (Moustafa 2015) in which some comments are given on our published paper in Nature titled “Is there fame bias in editorial choice?” (Mahian et al. 2015). Unfortunately, the author of above mentioned paper and many other readers might misunderstand the main aim of our correspondence. Here, we try to give some explanations to clarify the main goal of analysis presented in the paper. © 2015, Akadémiai Kiadó, Budapest, Hungary.


คำสำคัญ

Editorial choiceFame biasNature


อัพเดทล่าสุด 2023-24-09 ถึง 07:35