Procedurally placement of tropical beach vegetation in level design tools

Conference proceedings article


ผู้เขียน/บรรณาธิการ


กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์

ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง


รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์

รายชื่อผู้แต่งSetthawong P., Mongkolnam P., Vanijja V.

ผู้เผยแพร่Springer Verlag (Germany): Computer Proceedings

ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.)2009

Volume number55 CCIS

หน้าแรก160

หน้าสุดท้าย169

จำนวนหน้า10

ISBN364210391X; 9783642103919

นอก1865-0929

URLhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-78049389460&doi=10.1007%2f978-3-642-10392-6_15&partnerID=40&md5=05fe7173338d781c2af0f15b8fe91ef9

ภาษาEnglish-Great Britain (EN-GB)


ดูบนเว็บไซต์ของสำนักพิมพ์


บทคัดย่อ

This paper explores methods for the procedural placement of shore-line vegetation based on observations from generic tropical beach shoreline vegetation which can potentially be useful in the process of the level-design of computer games systems based on such environment. As the level design process is usually the most time-consuming process of the development of computer games, this approach can potentially save the level-designer's time by automating the process of the placement of the vegetation which could later be refined by the level-designer or used directly. ฉ 2009 Springer-Verlag.


คำสำคัญ

Computer GameLevel Design ToolsProcedural PlacementTropical Beach Shore-Line Vegetation


อัพเดทล่าสุด 2023-25-09 ถึง 07:35