The design framework of interactive storybook support early literacy learning for ethnic minority children
Conference proceedings article
ผู้เขียน/บรรณาธิการ
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง
รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์
รายชื่อผู้แต่ง: Phadung M., Suksakulchai S., Kaewprapan W.
ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.): 2012
Volume number: 1
หน้าแรก: 275
หน้าสุดท้าย: 278
จำนวนหน้า: 4
ISBN: 9789881925169; 9789881925114
นอก: 2078-0958
ภาษา: English-Great Britain (EN-GB)
บทคัดย่อ
Multimedia application as interactive storybook has advantages and capabilities for enhancing early literacy development. An interactive storybook design framework support early literacy learning for ethnic minority children is presented in this paper based on reliable literature reviews for educators to necessary understanding in four main categories including multimedia design, interface design, learning design, and cultural design. Moreover, this paper shows how they combined to provide an interactive storybook prototype development. ฉ 2012 Newswood Limited. All rights reserved.
คำสำคัญ
Early childhood education, Early literacy learning, Ethnic minority children, Interactive storybook, Multimedia application