The design framework of interactive storybook support early literacy learning for ethnic minority children

Conference proceedings article


ผู้เขียน/บรรณาธิการ


กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์

ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง


รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์

รายชื่อผู้แต่งPhadung M., Suksakulchai S., Kaewprapan W.

ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.)2012

Volume number1

หน้าแรก275

หน้าสุดท้าย278

จำนวนหน้า4

ISBN9789881925169; 9789881925114

นอก2078-0958

URLhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84959123794&partnerID=40&md5=b3a3a89f3fa434717f28cee2d7a7b3df

ภาษาEnglish-Great Britain (EN-GB)


บทคัดย่อ

Multimedia application as interactive storybook has advantages and capabilities for enhancing early literacy development. An interactive storybook design framework support early literacy learning for ethnic minority children is presented in this paper based on reliable literature reviews for educators to necessary understanding in four main categories including multimedia design, interface design, learning design, and cultural design. Moreover, this paper shows how they combined to provide an interactive storybook prototype development. ฉ 2012 Newswood Limited. All rights reserved.


คำสำคัญ

Early childhood educationEarly literacy learningEthnic minority childrenInteractive storybookMultimedia application


อัพเดทล่าสุด 2022-06-01 ถึง 15:55