การพัฒนาชุดสื่อเฉพาะกิจและสื่อบนนิวมีเดียเพื่อการประชาสัมพันธ์ภาพลักษณ์ หลักสูตรครุศาสตร์อุตสาหกรรมมหาบัณฑิต สาขาวิชาเทคโนโลยีการเรียนรู้และสื่อสารมวลชน
บทความในวารสาร
ผู้เขียน/บรรณาธิการ
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง
รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์
รายชื่อผู้แต่ง: Poonjarean, S.;Thamwipat, K.
ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.): 2014
วารสาร: วารสารสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลตะวันออก (2286-6922)
Volume number: 3
Issue number: 2
หน้าแรก: 22
หน้าสุดท้าย: 29
นอก: 2286-6922
URL: http://ird.rmutto.ac.th/index.php?menu=shownews&page=TP1501
บทคัดย่อ
This study aimed to development of specific media and new media for public relations curriculum image of Master of Science in industrial education program in learning technology and mass communication. To determine the quality of specific media and new media for public relations curriculum image. Satisfaction of the samples and to evaluate the perception of the respondents. Tools used in the analysis of specific media and new media for public relations were questionnaire in quality of content and media, satisfaction of the sample and perception to curriculum image of the samples. Content and media professionals of 6 people found that the quality of the media created the content was good, the media was good at, respectively. To promote the production of up to 47 samples were used to evaluate the satisfaction of the sample. Satisfaction results are very good. Perception to curriculum image of the samples has been found that the image of the Master of science in industrial education program in learning technology and mass communication were very good . It could conclude that the specific media and new media for public relations curriculum image could be used for public relations.
คำสำคัญ
ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง