Analysis of feed-in tariff models for photovoltaic systems in Thailand: An evidence-based approach
บทความในวารสาร
ผู้เขียน/บรรณาธิการ
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
ไม่พบข้อมูลที่เกี่ยวข้อง
รายละเอียดสำหรับงานพิมพ์
รายชื่อผู้แต่ง: Sagulpongmalee K., Therdyothin A., Nathakaranakule A.
ผู้เผยแพร่: International Journal of Information and Education Technology
ปีที่เผยแพร่ (ค.ศ.): 2019
Volume number: 11
Issue number: 4
นอก: 2010-3689
eISSN: 2010-3689
ภาษา: English-Great Britain (EN-GB)
ดูในเว็บของวิทยาศาสตร์ | ดูบนเว็บไซต์ของสำนักพิมพ์ | บทความในเว็บของวิทยาศาสตร์
บทคัดย่อ
Even in our information-oriented society, school education has not been able to fully utilize the media. In order to secure the knowledge of electrical power generating to students, it is necessary to consider how to use media more effectively. To that end, we aim to develop future educational activities after organizing and grasping information literacy, media literacy, technology literacy, etc… in current school education. In addition, in the process of practicing the presentation making full use of media, the students aim to foster their thinking, judgment and expression. © 2020 by the authors.
คำสำคัญ
Education content, Information literacy, Media Literacy, Power technology, Technology literacy