Dr. DEBAJYOTI PAL
อีเมล: debajyoti.pal@kmutt.ac.th โทรศัพท์: 024709896 |
สังกัดองค์กร
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
- การเปลี่ยนแปลงด้วยเทคโนโลยีดิจิตอล (รูปแบบการวิจัยเชิงกลยุทธ์)
- การเรียนรู้ดิจิตอล (การเรียนรู้ในอนาคต)
- เทคโนโลยีสารสนเทศ (การเปลี่ยนแปลงด้วยเทคโนโลยีดิจิตอล)
- ผลิตภัณฑ์และบริการที่ชาญฉลาด (การเปลี่ยนแปลงด้วยเทคโนโลยีดิจิตอล)
- วิศวกรรมและวิทยาศาสตร์เชิงคำนวณ (การเปลี่ยนแปลงด้วยเทคโนโลยีดิจิตอล)
- อินเทอร์เน็ตของสิ่ง (การเปลี่ยนแปลงด้วยเทคโนโลยีดิจิตอล)
ผลงานตีพิมพ์
- ● How Gamification Leads to Continued Usage of MOOCs? A Theoretical Perspective; Rohan R., Pal D., Funilkul S., et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Human Factors in Cybersecurity: A Scoping Review; Rahman T., Rohan R., Pal D., et al.; 2021; Conference proceedings article
- ● Humans in the Loop: Cybersecurity Aspects in the Consumer IoT Context; Rohan R., Funilkul S., Pal D., et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Prohibitive factors to the acceptance of Internet of Things (IoT) technology in society: A smart-home context using a resistive modelling approach; Pal D., Zhang X., Siyal S.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Unified Model for Learning Style Recommendation; Ninrutsirikun, Unhawa; Pal, Debajyoti; Arpnikanondtand, et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● University Students’ Perception of Video-Based Learning in Times of COVID-19: A TAM/TTF Perspective; Pal D., Patra S.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Usability Evaluation of Artificial Intelligence-Based Voice Assistants: The Case of Amazon Alexa; Zwakman, Dilawar Shah; Pal, Debajyoti; Arpnikanondt, et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Using online food delivery applications during the COVID-19 lockdown period: What drives University Students’ satisfaction and loyalty?; Debajyoti Pal, Suree Funilkul, Wichai Eamsinvattana &Saeed Siyal; 2021; บทความในวารสาร
- ● Bio-inspired Routing in DMFB: An Artificial Swarm Propagation Based Application; Roy P., Pal D., Biswas T., et al.; 2020; Conference proceedings article
- ● Gamifying MOOC's a Step in the Right Direction?: A Systematic Literature Review; Rohan R., Pal D., Funilkul S.; 2020; Conference proceedings article
- ● Mapping Gaming Elements with Gamification Categories: Immersion, Achievement, and Social in a MOOC Setting; Rohan R., Pal D., Funilkul S.; 2020; Conference proceedings article
- ● Online Learning during COVID-19: Students' Perception of Multimedia Quality; Pal D., Vanijja V., Patra S.; 2020; Conference proceedings article
- ● Paying by Your Messaging Application?: A Trust Model; Pal D., Funilkul S., Patra S.; 2020; Conference proceedings article
- ● Perceived usability evaluation of Microsoft Teams as an online learning platform during COVID-19 using system usability scale and technology acceptance model in India; Pal D., Vanijja V.; 2020; บทความในวารสาร
- ● Quality of Experience of Smart-Wearables: From Fitness-Bands to Smartwatches; Pal D., Tassanaviboon A., Arpnikanondt C., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● Should I Disclose My Personal Data? Perspectives from Internet of Things Services; Pal D., Funilkul S., Zhang X.; 2020; บทความในวารสาร
- ● The Adoption Analysis of Voice-Based Smart IoT Products; Pal D., Arpnikanondt C., Funilkul S., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● The future of smartwatches: assessing the end-users’ continuous usage using an extended expectation-confirmation model; Pal D., Funilkul S., Vanijja V.; 2020; บทความในวารสาร
- ● To trust or not-trust: Privacy issues with voice assistants; Pal D., Arpnikanondt C., Razzaque M.A., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● Usability of Voice-based Intelligent Personal Assistants; Zwakman D.S., Pal D., Triyason T., et al.; 2020; Conference proceedings article