รศ.ดร. อธิปัตย์ บุญเหมาะ
อีเมล: atipat.boo@kmutt.ac.th โทรศัพท์: 024708754 URL: https://sola.pr.kmutt.ac.th/homesola/index.php/user/assoc-prof-dr-atipat-boonmoh/ |
สังกัดองค์กร
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
- การจัดการและการพัฒนาชุมชน (สังคมแห่งการเรียนรู้และสร้างสรรค์)
- การเรียนรู้ดิจิตอล (การเรียนรู้ในอนาคต)
- การเรียนรู้ในอนาคต (สังคมแห่งการเรียนรู้และสร้างสรรค์)
- ชุมชนการเรียนรู้ (การเรียนรู้ในอนาคต)
- พื้นที่การเรียนรู้ (สังคมในอนาคต)
- ศิลปะและการออกแบบนวัตกรรม (สังคมแห่งการเรียนรู้และสร้างสรรค์)
- สังคมในอนาคต (สังคมแห่งการเรียนรู้และสร้างสรรค์)
- สังคมแห่งการเรียนรู้และสร้างสรรค์ (รูปแบบการวิจัยเชิงกลยุทธ์)
ผลงานตีพิมพ์
- ● Preservice EFL teachers' anxiety regarding the online teaching practicum during the COVID-19 pandemic: Thailand case study; Atipat Boonmoh, Thiratchapon Kamsa-ard; 2023; บทความในวารสาร
- ● Pre-service EFL Teachers' Anxiety regarding the Online Teaching Practicum during the COVID-19 Pandemic: Thailand Case Study; Boonmoh, Atipat; Kamsa-Ard, Thiratchapon; 2023; บทความในวารสาร
- ● การพัฒนาทักษะการเขียนจดหมายอิเล็กทรอนิกส์ภาษาอังกฤษของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้นโดยการสอนการประยุกต์ใช้ Google Translate และเครื่องมือออนไลน์ประเภทต่าง ๆ; Atipat Boonmoh, Natkristha Kophimai; 2023; บทความในวารสาร
- ● The present state of online teaching of general education courses in terms of instructors’ and students’ experiences, needs, and challenges; Atipat Boonmoh, Thidaporn Jumpakate; 2023; บทความในวารสาร
- ● THE PRESENT STATE OF ONLINE TEACHING OF GENERAL EDUCATION COURSES IN TERMS OF INSTRUCTORS’ AND STUDENTS’ EXPERIENCES, NEEDS, AND CHALLENGES; Boonmoh, Atipat; Jumpakate, Thidaporn; 2023; บทความในวารสาร
- ● A close look at the use of technology by Thai teachers in secondary EFL classrooms; Atipat Boonmoh, Thidaporn Jumpakate, Sodsai Karpklon; 2022; บทความในวารสาร
- ● A Close Look at the Use of Technology by Thai Teachers in Secondary EFL Classrooms; Boonmoh, Atipat; Jumpakate, Thidaporn; Karpklon, et al.; 2022; บทความในวารสาร
- ● Integration of Technology During the COVID-19 Pandemic: Experience, Challenges and Needs of Thai EFL Teachers; Atipat Boonmoh, Sawitree Saengmanee, ; 2022; บทความในวารสาร
- ● ความคิดเห็นของนักศึกษาต่อการเรียนในชั้นเรียนปกติและการเรียนออนไลน์แบบกะทันหันในช่วงการแพร่ระบาดของ COVID-19; Duangjaichanok Pansa, Punjaporn Pojanapunya, Atipat Boonmoh; 2022; บทความในวารสาร
- ● Using online tools to improve online classroom communication; ATIPAT BOONMOH; 2022; อื่นๆ
- ● Teachers' perceptions and experience in using technology for the classroom; Boonmoh A., Jumpakate T., Karpklon S.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Teachers’ Rationale and Use of Technology; Atipat Boonmoh;Kitiya Khamprem; 2021; บทความในวารสาร
- ● Use of Dictionaries and Online Tools for Reading by Thai EFL Learners in a Naturalistic Setting; Boonmoh, Atipat; 2021; บทความในวารสาร
- ● Use of dictionaries and online tools for reading by Thai EFL learners in a naturalistic setting [Thaise EVT-leerders se gebruik van woordeboeke en aanlyn hulpmiddels vir lees in 'n natuurlike omgewing]; Boonmoh A.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Thai Students' Production of English Coda Clusters; Hieu Trung Le;Atipat Boonmoh; 2020; บทความในวารสาร
- ● ปัจจัยที่ส่งผลต่อการใช้เทคโนโลยีในห้องเรียนของครูที่สอนภาษาอังกฤษในฐานะเป็นภาษาต่างประเทศ; Attachai Saenkhot;Atipat Boonmoh; 2019; บทความในวารสาร
- ● Students’ Perceptions towards the Use of VLE in a Fundamental English Course: A review of Smart Choice Online Practice and Smart Choice On the Move; Pawarit Wongpornprateep;Atipat Boonmoh; 2019; บทความในวารสาร
- ● Teachers’ Stated Needs and their Actual Use of Technology; Kitiya Khamprem;Atipat Boonmoh; 2019; บทความในวารสาร
- ● Implementation of Self-Directed Learning into English Courses at Mae Fah Luang University; Sombat, T.;Singhasiri, W.;Boonmoh, et al.; 2014; บทความในวารสาร
- ● E-dictionary use under the spotlight: Students' use of pocket electronic dictionaries for writing; Boonmoh A.; 2012; บทความในวารสาร