รศ.ดร. อำพล การุณสุนทวงษ์
อีเมล: ampol.kar@kmutt.ac.th โทรศัพท์: 024709150 |
สังกัดองค์กร
กลุ่มสาขาการวิจัยเชิงกลยุทธ์
ผลงานตีพิมพ์
- ● Analysis of Crash Frequency and Crash Severity in Thailand: Hierarchical Structure Models Approach; T. Champahom, S. Jomnonkwao, C. Banyong, et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● การพัฒนาแบบจาลองจราจรระดับจุลภาคสาหรับด่านเก็บค่าผ่านทาง กรณีศึกษา ด่านพัทยา มอเตอร์เวย์สาย 7; ธนาทร ธาราอุดม, อำพล กำรุณสุนทวงษ์; 2021; Conference proceedings article
- ● Exploring passenger loyalty and related factors for urban railways in Thailand; Wonglakorn N., Ratanavaraha V., Karoonsoontawong A., et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Temporal Stability of Factors Influencing Driver-Injury Severities in Single-Vehicle Crashes: A Correlated Random Parameters with Heterogeneity in Means and Variances Approach; Chamroeun Se, Thanapong Champahom, Sajjakaj Jomnonkwao, et al.; 2021; บทความในวารสาร
- ● Analyzing transport mode choice for aging society in Thailand; Champahom T., Jomnonkwao S., Nambulee W., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● Applying hierarchical logistic models to compare urban and rural roadway modeling of severity of rear-end vehicular crashes; Champahom T., Jomnonkwao S., Watthanaklang D., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● การศึกษาความจุและระดับการให้บริการของท่าเรือข้ามฟากพระประแดง; Puwadol Pimseetha;Ampol Karoonsoontawong; 2020; บทความในวารสาร
- ● การพัฒนาแบบจำลองสถานการณ์สำหรับการศึกษาระบบแถวคอยบนสถานีรถไฟฟ้าบีทีเอสสะพานตากสินด้วยโปรแกรม PTV Viswalk; Piyapat Petchan;Ampol Karoonsoontawong; 2020; บทความในวารสาร
- ● การประเมินประสิทธิผลของเครื่องหมายบนผิวจราจรแบบ Transverse Bar ที่มีต่อการลดความเสี่ยงการเกิดอุบัติเหตุชนท้าย; Ampol Karoonsoontawong;Sorrawat Juntub;Puntipa Punyim;Vanchak Chayakul;Piyapong Jiwattanakulpaisarn; 2020; บทความในวารสาร
- ● Multi-Trip Time-Dependent Vehicle Routing Problem with Soft Time Windows and Overtime Constraints; Karoonsoontawong A., Punyim P., Nueangnitnaraporn W., et al.; 2020; บทความในวารสาร
- ● การศึกษารูปแบบการลงทุนสำหรับการพัฒนาโครงการส่วนต่อขยายทางยกระดับ อุตราภิมุข; Thanawat Mongkolchoo;Thanawat Mongkolchoo;Kitti Subprasom;Ampol Karoonsoontawong;Sorada Saowalakaksorn; 2019; บทความในวารสาร
- ● Analysis of Rear-End Crash on Thai Highway: Decision Tree Approach; Champahom T., Jomnonkwao S., Chatpattananan V., et al.; 2019; บทความในวารสาร
- ● Efficient Insertion Heuristic Algorithms for Multi-Trip Inventory Routing Problem with Time Windows, Shift Time Limits and Variable Delivery Time; Karoonsoontawong A., Kobkiattawin O., Xie C.; 2019; บทความในวารสาร
- ● การศึกษาความพึงพอใจของผู้ใช้บริการรถไฟฟ้าแอร์พอร์ต เรล ลิงค์; Chutipon Subunnapas;Puntipa Punyim;Ampol Karoonsoontawong; 2019; บทความในวารสาร
- ● Tabu Search Heuristic for Joint Location-Inventory Problem with Stochastic Inventory Capacity and Practicality Constraints; Punyim P., Karoonsoontawong A., Unnikrishnan A., et al.; 2018; บทความในวารสาร
- ● THE INTERCITY BUS PASSENGER’ S LOCUS OF CONTROL WITH REGARD TO SEAT BELT USE INTENTION; Nambulee ,Watanya;Jomnonkwao ,Sajjakaj;Siridhara , et al.; 2018; บทความในวารสาร
- ● The intercity bus passenger's locus of control with regard to seat belt use intention; Nambulee W., Jomnonkwao S., Siridhara S., et al.; 2018; บทความในวารสาร
- ● Branch-and-Bound-Based Local Search Heuristics for Train Timetabling on Single-Track Railway Network; Karoonsoontawong A., Taptana A.; 2017; บทความในวารสาร
- ● Path-constrained traffic assignment: Modeling and computing network impacts of stochastic range anxietye; Xie, C; Wang, TG; Pu, et al.; 2017; บทความในวารสาร
- ● Path-constrained traffic assignment: Modeling and computing network impacts of stochastic range anxiety; Xie C., Wang T.-G., Pu X., et al.; 2017; บทความในวารสาร